בניית אתר תדמית בוורדפרס

חבילת שירותים כוללת לאתר תדמית וורדפרס באיכות גבוהה ביותר

וורדפרס התפתחה מאוד במהלך העשור האחרון והיא כבר לא רק פלטפורמת בלוגים בלבד. היום זו מערכת ניהול תוכן המפורסמת ביותר בעולם אירוח האתרים. המערכת מציעה חווית גלישה עשירה יחד עם איכות קוד גבוהה וחווית משתמש חזקה.

בנינתאי, אנחנו מובילים בשירותי פיתוח אתרי וורדפרס החל מהתאמה אישית, אינטגרציה, פיתוח, ועד לשירותי מיזוג ותמיכה. מומחי הוורדפרס שלנו מחזיקים בכישורים ייחודיים וניסיון רב בפיתוח פתרונות WP מדהימים מותאמים אישית. יצרנו פרויקטים רבים ייחודיים בוורדפרס עבור כל אחד מהלקוחות שלנו.

שירותי הפיתוח לאתרי וורדפרס שאנו מציעים, נותנים למשתמשים שלך חווית משתמש ייחודית מסוגה שתמשוך אותם זמן רב יותר באתרך ותוביל להמרות גבוהות יותר. עם שיטות הקידוד הטובות ביותר, אנחנו יוצרים קסם עם וורדפרס.

שירותי פיתוח אתר WORDPRESS

אם יש מקום אחד שבו אתה יכול לקבל את כל השירותים של וורדפרס, זה בנינטאיי. יש לנו מערך שלם של שירותים הכולל: פיתוח אתר אינטרנט WordPress, התקנה ותצורה, פיתוח CMS קוד פתוח, תמיכה ותחזוקה, פיתוח תוסף מותאם אישית, פיתוח תבניות וורדפרס, עיצוב תבנית לפיתוח אתר וורדפרס רספונסיבי ועוד הרבה יותר.

פונקציונליות משופרת

בין אם זה פיד הטוויטר, אינטגרציה של גלריית וידאו או הטמעת תיבת אוהדים של פייסבוק, יש לנו את אפשרויות ההתאמה האישית הטובות ביותר להציע לך עבור הגולשים שלך. תוספים מוכנים קיימים בשפע כשמדובר בוורדפרס.

100% אתר מותאם אישית

הצוות שלנו יתאים לך אישית אתר אינטרנט בדיוק בצורה שאתה רוצה. מחקר מעמיק מאפשר לנו לספק לך את מכלול התכונות ולהציע חוויה ייחודית ללקוחותיך.

ניהול פשוט וקל

אתרי הוורדפרס שלנו פשוטים וקלים לניהול ולפיקוח. ישנו לוח בקרה אחד בו מרוכזים כל התכונות באופן קל לשימוש. אז, אתה לא צריך לבזבז עוד על SEO או מנהל ייעודי.
דוגמא אתר

אתר תדמית מבוסס וורדפרס בנינטאיי

שירותי פיתוח אתר וורדפרס בנינטאיי, יתנו לך תמורה מלאה לזמן ולכסף. אתה מקבל אתר ברמה עולמית עם כל התכונות החדשות, תוספים מובנים ומותאים אישית, אפשרות להתאמת ערכת העיצוב וכלי SEO מובנים במחיר מדהים. הניסיון השיווקי והתובנות הייחודיות שלנו יתנו לך ערך מוסף ויעזרו לך להעלות אתר מדהים ביעילות.

תכונות ופיצ'רים

תבניות הנושא בוורדפרס מאפשרות דינמיות ייחודית בשוק אתרי האינטרנט. אנו יוצרים או מתאימים תבנית WP עם גרפיקה יחודית ותכונות חזקות במיוחד. כולל אפשרות שילוב תכנים נתונים באתר החדש.

אנו מבצעים תחזוקת WP ושדרוגים עבור פלטפורמות ישנות יותר. אם אתה רוצה לשדרג אתר וורדפרס לגירסא חדשה בלי דאגות, צור איתנו קשר. אנחנו גם מוסיפים יכולות ותוספים מתקדמים עבור אתר האינטרנט של WP הישן שלך.

ממשק משתמש הוא המפתח להצלחה באינטרנט. אתרים אינטראקטיביים מביאים יותר המרות ומגדילים תוצאות. אנו יוצרים אתרים אינטואיטיבים בוורדפרס הנוחים לשימוש ולגלישה עבור המשתמשים שלך.

שילוב של תוספים חיצוניים מאוד נוחים וקלים כאשר מדובר בפלטפורמת וורדפרס. אתה מקבל את אותה האיכות הפונקציונלית והעיצובית שיכולת לקבל מתוספים מובנים בתבנית. תוכל להוסיף שכבה נוספת של תכונות ויכולות עם תוספים גדולים ומומלצים.

וורדפרס מגיע עם תכונות SEO מובנות שמבטלות את הצורך לשכור חברות SEO ייעודיות. עכשיו אתה יכול פשוט להשיק את אתר האינטרנט שלך ולעבוד עם הזמן לקבלת דירוג גבוה ב- Google.
עם ממשק המשתמש האינטואיטיבי והממוקד של וורדפרס, תוכל לנהל ולערוך בקלות את העמודים, התמונות והמוצרים שלך.